Wymiary: h- 80cm.
Waga: 78g
Zwroty towarów klientów hurtowych
Każdy z naszych klientów hurtowych, który dokonał zakupów w naszej hurtowni, ma prawo do złożenia reklamacji w przypadki wadliwego towaru. Może to uczynić w ciągu 7 dni od wydania produktu, jednak tylko wtedy, kiedy jest on niezgodny z umową sprzedaży w trzech zakresach:
- ceny,
- ilości,
- parametrów.
Po zgłoszeniu wadliwości towaru PM-M oraz za obustronnym porozumieniem klient może go odesłać pod wskazany adres.
Reklamacja na dwa sposoby
Klient może zgłosić reklamację:
drogą internetową, na pocztą elektroniczną na adres e-mail [email protected]
Firma PM-M odpowiada za zgłoszenie na adres e-mail podany przez klienta w zgłoszeniu w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Dokładamy wszelkich starań, aby każde zgłoszenie było rozpatrzone dokładnie oraz indywidualnie. Najważniejsze są dla nas satysfakcja, a także zadowolenie klienta, dlatego dbamy o nasze produkty, które są dostępne na naszej platformie.
Dostawa
Przesyłki na terenie Polski dostarcza:
Paczki - Firma kurierska DPD – przy zamówieniach o łącznej wadze 1 paczki nie przekraczającej 30 kg (możliwa wysyłka kilku paczek w jednej przesyłce),
Przedpłata -> 20 zł brutto,
"za pobraniem" -> 26 zł brutto
Palety do 350 kg - Przedsiębiorstwo transportowe Raben przy zamówieniach o łącznych gabarytach nie większych niż 1m3
Przedpłata 150 zł brutto
"za pobraniem" 185 zł brutto
1/2 palety EURO 135 zł brutto (UWAGA! Produkty z kategorii: zniczne (zalewane, z wkładkami) wysyłamy wyłącznie paletami)
Przy zamówieniu o wartości wyższej niż 3000 zł brutto koszty przesyłki na terenie Polski pokrywa PM-M.