Każdy z naszych klientów, który dokonał zakupów w naszym sklepie, ma prawo do złożenia reklamacji w przypadki wadliwego towaru. Może to uczynić w ciągu 7 dni od wydania produktu, jednak tylko wtedy, kiedy jest on niezgodny z umową sprzedaży w trzech zakresach:
-
ceny
-
ilości
-
parametrów
Po zgłoszeniu wadliwości towaru PM-M oraz za obustronnym porozumieniem klient może go odesłać pod wskazany adres.
Reklamacja na dwa sposoby
Klient może zgłosić reklamację:
-
drogą telefoniczną, na numer (+48) 509-574-380
-
drogą internetową, na pocztą elektroniczną na adres e-mail [email protected]
Firma PM-M odpowiada za zgłoszenie na adres e-mail podany przez klienta w zgłoszeniu w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Dokładamy wszelkich starań, aby każde zgłoszenie było rozpatrzone dokładnie oraz indywidualnie. Najważniejsze są dla nas satysfakcja, a także zadowolenie klienta, dlatego dbamy o nasze produkty, które są dostępne na naszej platformie.