O nas

Kategorie

Każdy z naszych klientów, który dokonał zakupów w naszym sklepie, ma prawo do złożenia reklamacji w przypadki wadliwego towaru. Może to uczynić w ciągu 7 dni od wydania produktu, jednak tylko wtedy, kiedy jest on niezgodny z umową sprzedaży w trzech zakresach:

  1. ceny

  2. ilości

  3. parametrów

Po zgłoszeniu wadliwości towaru PM-M oraz za obustronnym porozumieniem klient może odesłać go odesłać pod wskazany adres.

Reklamacja na dwa sposoby

Klient może zgłosić reklamację:

  • drogą telefoniczną, na numer (+48) 790-82-80-22

  • drogą internetową, na pocztą elektroniczną na adres e-mail hurt@pm-m.pl

Firma PM-M odpowiada za zgłoszenie na adres e-mail podany przez klienta w zgłoszeniu w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Dokładamy wszelkich starań, aby każde zgłoszenie było rozpatrzone dokładnie oraz indywidualnie. Najważniejsze są dla nas satysfakcja, a także zadowolenie klienta, dlatego dbamy o nasze produkty, które są dostępne na naszej platformie.