FAQ

Problemy z zamówieniem

    • Czy muszę założyć konto klienta, aby dokonać hurtowych zakupów?
      • Nie ma takiej potrzeby. Zakupy można z powodzeniem dokonać jako ‘’gość” podając NIP na wyboru adresów wysyłki i adresów FVAT,
    • Czy mogę dokonać zakupów detalicznych, gdy moje zamówienie ma większą wartość niż 300 zł netto?
      • Tak. Zamówienia detaliczne (bez znaczenia na ich wartość) obsługujemy w cenach detalicznych.
    • Otrzymałem wadliwy produkt. Co dalej?
      • Prosimy o niezwłoczne przesłanie zdjęć na: pmmintenet@gmail.com podając nazwę firmy i numer zamówienia.
    • Otrzymałem paczki i nie mogę znaleźć mojej faktury.
      • Faktura papierowa znajduje się wewnątrz kartonu. Miejsce, w którym znajduje się faktura oznaczamy znaczkiem FV. W razie braku faktury lub chęci posiadania wersji elektronicznej prosimy o kontakt telefoniczny +48-85-664-72-93 lub e-mailowy: hurt@pm-m.pl.

 

 

Ceny, płatności i rabaty

  • Przy produkcie są ceny detaliczne i hurtowe, o co chodzi? Która cena mnie dotyczy?
    • Ceny hurtowe dotyczą hurtowników, którzy spełniają łącznie oba warunki: prowadzą działalność gospodarczą, dokonają zakupów na kwotę wyższą niż 300 zł netto.
    • ceny detaliczne są dla klientów indywidualnych oraz dla podmiotów gospodarczych, którzy dokonują zamówienia za wartość mniejszą niż 300 zł netto.
  • Jakie warunki muszę spełnić aby moje zamówienie zostało policzone w cenach hurtowych?
  • Musisz spełnić ŁĄCZNIE oba poniższe warunki:
    • prowadzić aktualnie działalność gospodarczą (podać NIP),
    • dokonać zakupu za minimum 300 zł netto,
  • Prowadzę działalność gospodarczą, jednak moje zamówienie jest obsługiwane w cenach detalicznych. Dlaczego?
    • Sprawdź proszę, czy wartość netto zamówienia jest wyższa niż 300 zł. Poniżej tego progu, wszystkie zamówienia realizujemy w cenach detalicznych.
  • Czy po zalogowaniu się i utworzeniu konta ceny ulegną zmianie?
    • Nie, nie wstydzimy naszych cen, wręcz jesteśmy z nich dumni :-). Ceny detaliczne i ceny hurtowe prezentujemy bezpośrednio na karcie każdego produktu.
  • Wybrałam opcję przedpłaty, jednak coś poszło nie tak i nie udało mi się zapłacić online.
    • Spokojnie, po skompletowaniu zamówienia prześlemy proformę w pliku PDF z naszym numerem rachunku i numerem zamówienia.

 

 

Dostawa

  • Jaki jest czas realizacji?
    • Realizujemy zamówienia na bieżąco. Ponad 90% zamówień, które otrzymujemy do godziny 12, wychodzi tego samego dnia. Drobne opóźnienia typu +1 dzień zdarzają się w szczytach sezonowych (np. na kilka dni przed Wszystkich Świętych J)
  • Dlaczego koszt dostawy zmienił się na zdecydowanie wyższy po dodaniu kolejnego produktu?
    • Wybrany produkt (np. Znicze szklane, anioły ceramiczne) są wyjątkowo delikatne oraz aby uniknąć uszkodzeń wysyłkę realizujemy jedynie na półpaletach i paletach kurierskich.
  • Jakimi kurierami wysyłacie towar?
    • DPD paczki,
    • GEIS palety.

 

 

Asortyment

  • Czy mogę prosimy o ofertę na poszczególne produkty?
    • Nie, pełna nasza oferta znajduje się na naszej stronie www. Zachęcamy do skorzystania z wyszukiwarki, która znajduje się w górnej części strony.
  • Czy mogę prosić o realne zdjęcie produktu?
    • Niestety nie. Zdjęcia na ze strony są wykonywane w naszym studiu zdjęciowym, są to realne zdjęcia produktów. Nie ‘’upiększamy” i nie obrabiamy dodatkowo zdjęć.
  • Potrzebuję więcej informacji nt. Konkretnego produktu, jak uzyskać pomoc?
    • Staramy się umieszczać, jak najwięcej informacji na karcie produktu, jeśli jednak masz pytania lub wątpliwości napisz proszę e-mail: hurt@pm-m.pl,
  • Czym różnią się zakładki NOWOŚCI i NOWA DOSTAWA?
    • NOWOŚCI <-- produkty pierwszy raz dostępne w naszej ofercie,
    • NOWA DOSTAWA <-- produkty, które kolejny raz pojawiły się w dostawie.

 

Kwestie techniczne

  • Chciałbym otrzymać fakturę w walucie EURO, jak dokonać zapłaty i jak przelać środki?
    • Faktury walutowe wystawiamy ręcznie, przesyłamy je bezpośrednio na e-mail, który został użyty przy składaniu zamówienia. Wkrótce na pewno powrócimy z dokumentem.
  • Dlaczego nie mogę się zalogować? Mam już konto?
    • Prosimy o zalogowanie się w przeglądarce w trybie INCOGNITO. Aby otworzyć zakładkę w trybie prywatnym należy sprawdzić używaną przeglądarkę internetową i postępować w oparciu o poniższe wytyczne:
      • Firefox: Menu>Nowe okno prywatne
      • Chrome: Menu>Nowe okno incognito
      • Internet Explorer: Menu> „Bezpieczeństwo”>"Przeglądanie InPrivate”
      • Safari> Opcje> "Przeglądanie prywatne...”
      • Opera: Menu Opera> "Nowe okno prywatne”
  • Jestem Waszym klientem, mam produkty w koszyku, jednak nie mogę go zatwierdzić. Co robić?
    • Skontaktuj się proszę z nami telefonicznie +48-85-664-72-93, zatwierdzimy Twój koszyk z pozycji administratora.