DEFINICJE |
|
Czas Realizacji Zamówienia |
czas, w którym Zamówienie jest kompletowane, a następnie wydane przewoźnikowi w celu dostarczenia Towaru na wskazany przez Klienta adres lub bezpośrednio Klientowi, który wybrał opcję „odbioru osobistego”; Czas Realizacji Zamówienia nie obejmuje czasu dostawy |
Dni robocze |
oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00 (wyłączając dni ustawowo wolne od pracy) |
Klient |
podmiot posiadający zdolność do czynności prawnych, prowadzący we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, który na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie uzyskał dostęp do platformy zamówień internetowych E-hurtowni, dokonuje Zamówienia oraz na rzecz której świadczone są przez E-hurtownię usługi drogą elektroniczną |
Konto |
dedykowany Klientowi, modyfikowalny element E-hurtowni, utworzony po dokonaniu przez Klienta rejestracji i zawierający zbiór danych Klienta |
Koszyk |
funkcja umożliwiająca tworzenie Zamówienia, poprzez którą Klient stwierdza rodzaj i ilość Towarów, dane do dostawy lub wystawienia faktury, sposób płatności itd. |
Regulamin |
dokument regulujący warunki korzystania z platformy zamówień internetowych E-hurtowni oraz stosunki pomiędzy PM-M oraz Klientem |
Hurtownia stacjonarna |
miejsce tradycyjnej sprzedaży hurtowej znajdujące się w Białymstoku przy ul. Gen. George'a Smitha Pattona 6. |
PM-M |
PM-M Spółka Jawna Piotr Mielnicki Małgorzata Mielnicka z siedzibą w Białymstoku (15-691) przy ul. Gen. George'a Smitha Pattona 6, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Białegostoku pod nr KRS: 0000155838, posiadająca NIP: 9661516107 oraz nr REGON: 050695227 |
E-Hurtownia |
serwis internetowy, którego właścicielem jest PM-M, dostępny pod adresem internetowym www.pm-m.pl, z wykorzystaniem którego Klient może w szczególności złożyć Zamówienie na dostępne Towary |
Towar |
produkt dostępny w E-hurtowni, mogący stanowić przedmiot Umowy Sprzedaży |
Umowa Sprzedaży |
umowa sprzedaży Towaru w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r., zawarta według postanowień Regulaminu pomiędzy PM-M a Klientem w drodze potwierdzenia Zamówienia zgodnie z § 3., za pośrednictwem systemu zamówień internetowych E-Hurtowni |
Zamówienie |
oświadczenie woli Klienta prowadzące bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży, ze wskazaniem istotnych jej warunków |
§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- E-hurtownia prowadzi sprzedaż hurtową kwiatów sztucznych, upominków, artykułów dekoracyjnych, zniczy i świec oraz artykułów sezonowych za pośrednictwem sieci Internet.
- E-hurtownia dostarcza również bezpłatne usługi świadczone drogą elektroniczną, w szczególności w formie prowadzenia Konta Klienta oraz udostępniania funkcjonalności serwisu, w tym interaktywnego formularza składania Zamówienia.
- Niniejszy Regulamin określa w szczególności zasady rejestracji i korzystania z Konta w E-hurtowni, warunki i zasady dokonywania rezerwacji Towaru oraz zasady zawierania Umów Sprzedaży.
- Dostęp i użytkowanie E-hurtowni, możliwe jest pod warunkiem dokonania rejestracji na platformie sprzedażowej. Umowa zawierana jest drogą elektroniczną.
- Niniejszy Regulamin ma zastosowanie do każdej umowy zawieranej z PM-M, bez ograniczeń terytorialnych, a także do stosunków przedumownych.
- Niniejszy Regulamin jest nieodpłatnie udostępniany przed zawarciem umowy na stronie E-hurtowni, a także - na żądanie Klienta - w taki sposób, który umożliwia pozyskanie przez niego, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego.
- Informacje zawarte w E-hurtowni nie są ofertą w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r., lecz stanowią zaproszenie do zawarcia umowy. Klient zainteresowany ofertą kontaktuje się z PM-M i negocjuje indywidualne warunki Umowy Sprzedaży.
- W celu korzystania z E-Hurtowni i realizacji Zamówienia, muszą zostać spełnione następujące minimalne wymagania techniczne:
a) urządzenie z dostępem do sieci Internet,
b) zainstalowana i zaktualizowana wersja przeglądarki internetowej (np. Internet Explore, Chrome, FireFox, Opera, Safari) z włączoną obsługą niezbędnych aplikacji,
c) aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
d) rekomendowana minimalna rozdzielczość ekranu 1024x768 pikseli.
- Klienta obowiązuje zakaz:
a) dostarczania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich;
b) działania w sposób naruszający prawo czy w celu obejścia prawa, a także w sprzeczności z zasadami współżycia społecznego lub dobrymi obyczajami;
c) korzystania z E-hurtowni w sposób zakłócający jej funkcjonowanie lub uciążliwy dla PM-M oraz innych Klientów.
- PM-M wskazuje, iż korzystanie z sieci Internet i usług świadczonych drogą elektroniczną może być zagrożone przedostaniem się do systemu teleinformatycznego i urządzenia użytkownika szkodliwego oprogramowania, jak również nieuprawnionym dostępem do danych Klienta, w tym osobowych, przez osoby trzecie. W celu minimalizacji niniejszych zagrożeń, Klient powinien stosować odpowiednie zabezpieczenia techniczne np. z wykorzystaniem programów antywirusowych lub chroniących identyfikację użytkownika w sieci Internet. Klient obowiązany jest również nie ujawniać hasła aktywującego dostęp do Konta osobom trzecim.
§ 2. WARUNKI KORZYSTANIA Z PLATFORMY ZAMÓWIEŃ
- Klientem może być wyłącznie firma posiadająca dane dostępowe do platformy E-Hurtowni. W tym celu Klient dokonuje rejestracji poprzez uzupełnienie i wysłanie do PM-M formularza rejestracyjnego.
- PM-M wymaga potwierdzenia spełnienia warunku prowadzenia działalności gospodarczej przez Klienta, poprzez podanie numeru identyfikacji podatkowej (NIP) Klienta w trakcie rejestracji.
- Zezwolenie na korzystanie z E-hurtowni przez Klienta następuje po akceptacji zgłoszenia przez PM-M. Powiadomienia takie PM-M prześle Klientowi na adres e-mail podany podczas rejestracji.
- Jeśli rejestrujący się do E-hurtowni nie spełnia warunków określonych niniejszym Regulaminem, PM-M ma prawo odrzucić przesłany formularz rejestracyjny.
- Wraz z rejestracją, Klient akceptuje niniejsze ogólne warunki Umowy Sprzedaży, tj. postanowienia Regulaminu oraz wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych i otrzymanie faktury drogą elektroniczną.
- Klient poinformuje PM-M o błędach we wprowadzonych danych lub zmianie danych podanych podczas rejestracji, kontaktując się niezwłocznie pocztą elektroniczną na adres [email protected] w celu ustalenia szczegółów skorygowania tych danych.
- PM-M zapewnia Klientowi zakończenie bez podania przyczyny, w każdej chwili, korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną. W tym celu Klient powinien skontaktować się z PM-M pocztą elektroniczną na adres [email protected].
- PM-M może wypowiedzieć umowę z Klientem, także poprzez usunięcie Konta Klienta, w każdym czasie ze skutkiem natychmiastowym w sytuacji:
a) naruszenia przez Klienta warunków umowy i Regulaminu,
b) podejmowania przez Klienta działań na szkodę innych Klientów, osób trzecich lub PM-M,
c) gdy PM-M na podstawie przepisów obowiązującego go prawa, ma obowiązek wypowiedzieć umowę.
§ 3. UMOWA SPRZEDAŻY
- W celu zawarcia Umowy Sprzedaży należy zalogować się w E-hurtowni, dokonać wyboru Towaru poprzez ich „dodanie” do Koszyka, sposobu płatności i dostawy, postępując zgodnie z wyświetlającymi się komunikatami oraz informacjami dostępnymi w E-hurtowni. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok, z zastrzeżeniem, że ich realizacja odbywa się w Dni Robocze.
- Minimalna wartość Zamówienia jest każdorazowo wskazana przed zawarciem Umowy Sprzedaży.
- Klient może modyfikować wprowadzone dane oraz wybór Towaru do momentu użycia przycisku „Zatwierdź”.
- Przesłanie Zamówienia stanowi oświadczenie woli Klienta zawarcia z PM-M Umowy Sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu. Zawarcie Umowy Sprzedaży następuje w chwili otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, stanowiącej potwierdzenie treści Zamówienia.
- Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie ich Klientowi na podany adres e-mail oraz poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej Towar faktury VAT. Klient może je również samodzielnie utrwalić, poprzez automatyczne wygenerowanie pliku z platformy internetowej E-hurtowni.
- Umowa Sprzedaży zawierana jest w języku polskim o treści zgodnej z Regulaminem.
- PM-M zastrzega, iż może odmówić realizacji Zamówienia, w przypadku gdy Klient nie stosuje zasad niniejszego Regulaminu.
- Zamówienie jest skuteczne, jeżeli Klient prawidłowo uzupełni formularz Zamówienia oraz poprawnie poda dane kontaktowe, w tym rzeczywisty adres, na który Towar ma być przesłany. PM-M skontaktuje się z Klientem, gdy dane konieczne do wykonania Zamówienia nie są kompletne lub są nieprawidłowe. Jeżeli skuteczny kontakt z Klientem nie jest możliwy, PM-M ma prawo do anulować Zamówienie.
- W wypadku, gdy PM-M nie może wykonać zobowiązania z powodu przejściowej niemożności spełnienia świadczenia o właściwościach zamówionych przez Klienta, PM-M może spełnić Zamówienie zastępcze, odpowiadające tej samej jakości i przeznaczeniu oraz za tę samą cenę lub wynagrodzenie, informując zarazem Klienta o jego prawie nieprzyjęcia tego Zamówienia i odstąpienia od umowy. Klient może również alternatywnie zażądać: częściowej realizacji Zamówienia, anulowania całości Zamówienia i zwrotu przedpłaty lub wstrzymania realizacji Zamówienia do chwili skompletowania brakującego Towaru.
- Maksymalny Czas Realizacji Zamówienia to 5 (słownie: pięć) Dni Roboczych.
- Koszty wydania i odebrania Towaru ponosi Klient.
§ 4. CENY PŁATNOŚCI
- Ceny są cenami brutto (zawierają podatek VAT), wyrażone są w złotych polskich, nie zawierają kosztów przesyłki oraz nie zawierają ewentualnych opłat celnych w przypadku dostawy poza granice kraju siedziby PM-M.
- Cena Towarów wiążąca Klienta wskazywana jest w podsumowaniu Zamówienia w momencie jego wysłania do PM-M.
- Aktualne koszty dostawy dostępne są w odpowiedniej zakładce w E-hurtowni. Cena dostawy Towarów do Klienta zostanie wskazana w procesie składania Zamówienia po dodaniu Towarów do KOszyka.
- Klient może wybrać jedną z następujących form płatności:
a) płatność „za pobraniem”,
b) płatność przy odbiorze osobistym w siedzibie PM-M,
c) przelew na rachunek bankowy w PLN, należący do PM-M w Santander Bank Polska S.A.., dane do przelewu: PM-M Sp.J. P.Mielnicki, M.Mielnicka, ul. George'a Smitha Pattona 6, 15-691 Białystok, numer rachunku: 65 1090 2590 0000 0001 3683 3914,
d) płatności elektroniczne w formie szybkiego przelewu lub BLIK, za pośrednictwem serwisu Paynow.
- Klient zobowiązany jest się do dokonania płatności w terminie do 5 (pięciu) dni od momentu zatwierdzenia prze PM-M Zamówienia, pod rygorem odstąpienia przez PM-M od Umowy Sprzedaży.
- PM-M prowadzi politykę rabatową dla wybranych zgodnie z kryteriami własnymi, Klientów. W celu ustalenia kryteriów należy kontaktować się drogą elektroniczną na adres e-mail [email protected]
- W przypadku gdy realizacja Zamówienia jest niemożliwa lub Klient odstąpi od Umowy Sprzedaży, PM-M może anulować transakcje. W przypadku anulowania transakcji, PM-M zwraca Klientowi, który uiścił zapłatę za Zamówienie z góry, zapłaconą kwotę (lub jej części w przypadku realizacji Zamówienia w części) zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 7 (siedmiu) dni. Niniejsze stosuje się odpowiednio w przypadku, gdy realizacja tylko części Zamówienia nie będzie możliwa, wówczas PM-M może zaproponować Klientowi anulowanie części Zmówienia.
- PM-M dokona zwrotu pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Klienta. W przypadku gdy Zamówienie zostało opłacone przy odbiorze w Hurtowni Stacjonarnej – zwrot należności nastąpi w Hurtowni Stacjonarnej na wyraźne życzenie Klienta.
§ 5. DOSTAWA
- Towar nadawany jest w sposób i pod adres wskazany w formularzu Zamówienia. PM-M skontaktuje się z Klientem niezwłocznie, jeżeli źle wypełniony formularz uniemożliwia skuteczne doręczenie Zamówienia.
- Klient może wybrać jedną z następujących form dostarczenia Zamówienia: za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD – przy Zamówieniach o łącznej wadze 1 paczki, nie przekraczającej 30 kg; oraz za pośrednictwem przedsiębiorstwa transportowego GEIS – przy zamówieniach o łącznych gabarytach większych niż 1m3 .
- Klient ponosi koszty wysyłki zgodnie z następującym cennikiem dostawy wskazanym w formularzu Zamówienia.
- Przy Zamówieniu o wartości wyższej niż 5000 zł netto, koszty przesyłki na terenie Polski pokrywa PM-M.
- Jeżeli przed wydaniem przesyłki okaże się, że doznała ona ubytku lub uszkodzenia, przewoźnik ustala niezwłocznie protokolarnie stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Przewoźnik powinien zrobić to również na żądanie Klienta, jeżeli twierdzi on, że przesyłka jest naruszona.
§ 6. ZWROTY
- Klient może odstąpić od Umowy Sprzedaży w całości lub części, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie 3 (trzech) dni od dnia objęcia Towaru w posiadanie. Jeżeli Klient złoży oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim PM-M przyjęło jego ofertę (anuluje Zamówienie), oferta przestaje wiązać.
- Do zachowania ww. terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Klient zobowiązany jest skorzystać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy, znajdującego się pod tym adresem www: http://pm-m.pl/zwrot-towaru
- W przypadku przesłania przez Klienta oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, PM-M potwierdza jego otrzymanie na adres e-mail, z którego zostało złożone Zamówienia od którego Klient odstępuje. Klient zobowiązany jest zwrócić Towar na swój koszt niezwłocznie, jednak nie później niż 7 (siedem) dni od dnia, w którym otrzymał od PM-M potwierdzenie otrzymania odstąpienia od umowy.
- Po otrzymaniu zwracanego Towaru, PM-M niezwłocznie prześle Klientowi korektę faktury VAT na adres dostawy Klienta. Klient zobowiązany jest przesłać podpisaną kopię korekty faktury VAT na adres: ul. Gen. George'a Smitha Pattona 6; 15-691 Białystok. PM-M zwraca Klientowi równowartość Zamówienia z wyłączeniem kosztów przesyłki, niezwłocznie po otrzymaniu korekty faktury VAT, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 7 (siedmiu) dni.
- Warunkiem skutecznego odstąpienia od Umowy Sprzedaży jest odesłanie nieużywanego, niezniszczonego, oryginalnie zapakowanego Towaru.
§ 7. REKLAMACJE TOWARU
- Odpowiedzialność PM-M z tytułu rękojmi niniejszym zostaje wyłączona, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w Regulaminie.
- Klient w ciągu 7 (słownie: siedmiu) dni od dnia wydania Towaru może zgłosić PM-M niezgodność Towaru z Umową Sprzedaży w zakresie ceny, ilości lub parametrów Towaru stwierdzonych w Zamówieniu.
- Klient nie może odesłać Towaru bez uprzedniego porozumienia się z PM-M i obowiązany jest przechować Towar dopóki w normalnym toku czynności PM-M nie będzie mógł postąpić z rzeczą według swego uznania.
- Zgłoszenie Klient może przekazać drogą telefoniczną na adres siedziby PM-M, na numer (+48) 509-574-380 (w takim przypadku Klient otrzymuje potwierdzenie złożenia oraz treści reklamacji na adres swojej poczty elektronicznej) lub pocztą elektroniczną na adres e-mail [email protected].
- Odpowiedź na zgłoszenie Klient otrzyma na adres e-mail podany w zgłoszeniu w ciągu 14 dni od jego otrzymania przez PM-M.
- Zgłoszenia wynikające z nieprawidłowego ustawienia parametrów monitora Klienta lub ze zmiany przez Klienta woli wykonania Umowy Sprzedaży nie są uwzględniane.
- W przypadku uznania reklamacji, §4 ust. 7 Regulaminu stosuje się odpowiednio.
§ 8. REKLAMACJE W ZAKRESIE ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Klient obowiązany jest poinformować PM-M niezwłocznie o problemach w prawidłowym funkcjonowaniu E-hurtowni.
- Informacje powyższe Klient może zgłaszać na adres siedziby PM-M, drogą telefoniczną na numer (+48) 509-574-380 lub pocztą elektroniczną na adres e-mail [email protected].
- Odpowiedź na zgłoszenie Klient otrzyma na adres e-mail podany w zgłoszeniu w ciągu 14 dni od jego otrzymania przez PM-M.
- PM-M zastrzega sobie prawo przejściowego braku dostępu do platformy sprzedażowej E-hurtowni, w szczególności z powodu prac konserwacyjnych i organizacyjnych. PM-M nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z takich przerw.
- PM-M nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z nieprawidłowego korzystania ze sprzętu lub Internetu przez Klienta lub za szkody powstałe w wyniku działania osób trzecich np. operatorów telekomunikacyjnych, w szczególności powstałych w trakcie korzystania ze strony internetowej E-hurtowni.
§ 9. POLITYKA PRYWATNOŚCI
PM-M Sp. j. informuje, że dane osobowe podane w powyższym formularzu kontaktowym przetwarzane będą przez PM-M Sp. j. wyłącznie dla celów kontaktowych (odpowiedzi na przesłane zapytanie/wiadomość), w oparciu o art 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)- zwanego RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”). informuję, że :
1. PM-M Spółka Jawna Piotr Mielnicki, Małgorzata Mielnicka, z jest Administratorem Danych Osobowych ( ADO);
2. Podstawą przetwarzania Pańskich danych jest, zgodnie z art. 6 ust.1 a/ b/ c RODO tj. uzasadniony interes ADO, zgoda przetwarzanego, decyzja organu,
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach:
1. Umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z serwisu https://pm-m.pl , w tym dokonania transakcji i płatności za towaru sprzedawane w w/w serwisie,
2. wykonania umowy sprzedaży,
3. zakładania i zarządzania oraz rozwiązywania problemów technicznych z Państwa kontem w serwisie https://pm-m.pl,
4. obsługi reklamacji i zwrotów w PM-M Spółka Jawna Piotr Mielnicki, Małgorzata Mielnicka,
5. obsługi zgłoszeń, które otrzymujemy od Państwa przez e-mail, formularz kontaktowy lub telefon,
6. kontaktowania się z Państwem w celach związanych ze świadczeniem usług
7. marketingu naszych produktów (o ile wyrazicie Państwo zgodę),
4. Odbiorcami Pańskich danych mogą być podmioty zewnętrze współpracujące z PM-M Spółka Jawna Piotr Mielnicki, Małgorzata Mielnicka w celu wykonania umowy (m.in. firmy kurierskie, biuro rachunkowe) oraz w celu ulepszania samego serwisu hurtowej sprzedaży internetowej https://pm-m.pl (partnerzy wykonując usługi konsultingowe i audytowe). W takim przypadku podmioty te nie są upoważnione do wykorzystywania danych w swoich imieniu a wyłącznie na potrzeby ADO,
5. Ma Pan prawo dostępu do swoich danych, poprawiania, zmienia ich i uzupełniania, prawo do wniesienia sprzeciwu w zakresie przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie., złożenia wniosku o usunięcie pańskich. Z powyższych praw możecie Państwo skorzystać składając wniosek za pośrednictwem poczty, firmy kurierskiej lub wiadomości e-mail przesłanej na adres: [email protected]
6. Pańskie dane będą przetwarzane przez okres niezbędny dla realizacji usług oraz działań z tym związanych, a także w związku z kwestiami księgowymi.
7. Jest Pan uprawniony do wniesienia skargi do organu nadzoru (Prezesa Urzędu Ochroby Danych Osobowych) w sytuacji, w której uzna Pan, że Pańskie dane są przetwarzane niezgodnie z prawem.
8. Podanie danych przez Pana stanowi wymóg wynikający z ustawy/umowy/ jest warunkiem zawarcia umowy. Odmowa podania danych osobowych skutkować będzie niemożnością realizacji zleconych przez Pana usług.
9. Pańskie dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w formie profilowania (profilowanie zwykłe), które będzie polegało na przetwarzaniu danych zapisanych podczas odwiedzin witryny https://pm-m.pl (tzw. Ciasteczek / plików cookies), o ile wyraziliście Państwo zgodę, a jego skutkiem będzie lepsza działalność witryny https://pm-m.pl, rozwiązywanie technicznych problemów związanych z witryną https://pm-m.pl, a w przyszłości prawdopodobnie kierowanie spersonalizowanych wiadomości (e-mail) marketingowych dotyczących naszych produktów.
10. Pańskie dane osobowe będą przekazywane do państwa trzecich /organizacji międzynarodowej na podstawie decyzji Komisji Europejskiej o zapewnieniu:
a/ prawnie wiążącego i egzekwowalnego instrumentu między organami lub podmiotami publicznymi w postaci wiążących reguł korporacyjnych zatwierdzonych przez organ nadzoru;
b/ certyfikatu ochrony danych osobowych;
c/ zezwolenie organu nadzoru na klauzule ochronne.
§ 10. PRAWA AUTORSKIE
- Materiały wyświetlane na stronach E-hurtowni, w tym fotografie przedstawiające Towary, są chronione prawem autorskim.
- W celu uzyskania zezwolenia na wykorzystanie tych materiałów należy skontaktować się z PM-M drogą elektroniczną na adres e-mail [email protected]
§ 11. ZMIANA REGULAMINU
- PM-M może zmienić niniejszy Regulamin z ważnych powodów, w szczególności prawnych lub technicznych. Zarejestrowani Klienci zostaną poinformowani o zmianie Regulaminu w wiadomości e-mail przesłanej na adres podany podczas rejestracji, wysłanej na 7 dni przed wejściem w życie Regulaminu w nowym brzmieniu.
- Jeżeli Klient nie usunie Konta do dnia wejścia w życie nowego Regulaminu, uznaje się, że zaakceptował on zmieniony Regulamin.
- Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian Regulaminu realizowane są zgodnie z dotychczasową treścią Regulaminu.
§ 12. POSTAWIENIA KOŃCOWE
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r., przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
- W przypadku nieważności jakiegokolwiek postanowienia Regulaminu, pozostałe postanowienia pozostają w mocy, z wyjątkiem postanowień, których treść - po wyłączeniu postanowień nieważnych - nie da się w sposób racjonalny pogodzić z resztą Umowy. Nieważne postanowienia Regulaminu zostaną zastąpione ważnymi postanowieniami, których treść w sposób jak najbardziej zbliżony odpowiadać ich gospodarczemu celowi. Powyższe znajduje odpowiednie zastosowanie także w przypadku częściowej nieważności jakiegokolwiek postanowienia Regulaminu.
- PM-M nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone Klientowi z winy nieumyślnej i odpowiada za szkody w granicach rzeczywistych strat poniesionych przez Klienta.
- Okoliczność, że działanie lub zaniechanie PM-M, z którego szkoda wynikła, stanowiło niewykonanie lub nienależyte wykonanie istniejącego uprzednio zobowiązania, wyłącza roszczenia o naprawienie szkody z tytułu czynu niedozwolonego.
- Wszelkie spory PM-M oraz Klient zobowiązują się rozwiązywać działając w dobrej wierze i w poszanowaniu słusznego interesu obu stron, a w przypadku niemożności rozwiązania sporu w sposób polubowny. Sądem właściwym będzie Sąd właściwy dla siedziby PM-M.
- Postanowienia niniejszego Regulaminu stanowią całość i zastępują wszelkie wcześniejsze - jeszcze niewykonane lub nierozwiązane - zobowiązania, porozumienia i uzgodnienia ustne lub pisemne w odniesieniu do przedmiotu Regulaminu.