O nas

Kategorie

PROBLEMY Z ZAMÓWIENIEM

  • Czy muszę założyć konto klienta aby dokonać hurtowych zakupów?

Tak, klient hurtowy, który kupować może w cenach hurtowych (które wyświetlają się na kartach produktów) jest klientem który przechodzi weryfikację posiadanego nr NIP (w oparciu o bazę REGON) i spełnia łącznie DWA warunki:

    • firma, którą reprezentuje posiada nr NIP (weryfikujemy z aktualną bazą REGON),
    • zakupy są na kwotę wyższą niż 300 zł netto- ceny w koszyku ulegną automatycznemu przeliczeniu na ceny hurtowe,

Konta naszych klientów hurtowych zostały automatycznie przetworzone na konta grupy odbiorców hurtowych i nie ma potrzeby ponownej rejestracji.

  • Czy mogę dokonać zakupów detalicznych?

Tak, ceny detaliczne widoczne są na kartach produktów.

  • Czy mogę dokonać zakupów detalicznych w siedzibie hurtowni (w Białymstoku)?

Niestety nie, sprzedaż detaliczną prowadzimy tylko przez internet - zapraszamy do zamówień on-line.

  • Otrzymałem wadliwy produkt, co dalej?

Prosimy o niezwłoczny kontakt z nami:

    • klienci detaliczni: sklep@pm-m.pl 509-574-380
    • klienci hurtowi: hurt@pm-m.pl, 85-664-72-93
  • Otrzymałem paczki i nie mogę znaleźć faktury / paragonu.

Dokument sprzedaży (faktura, paragon) znajduje się wewnątrz kartonu. Miejsce, w którym znajduje się dokument sprzedaży oznaczamy znaczniem FV na kartonie. W przypadku braku dokumenty sprzedazy lub problemów ze znalezieniem go lub chęci posiadania wersji elektronicznej proismy o kontakt na hurt@pm-m.pl lub sklep@pm-m.pl 

CENY PŁATNOŚCI I RABATY

  • Czy prezentowane ceny są hurtowe?

na kartach produktów prezentujemy zarówno ceny hurtowe jak i detaliczne. Domyślne ceny koszyków są cenami detalicznymi, ceny hurtowe obowiązują klientów hurtowych po spełnieniu 2 warunków łącznie:

    • firma, którą reprezentuje posiada nr NIP (weryfikujemy z aktualną bazą REGON),
    • zakupy są na kwotę wyższą niż 300 zł netto- ceny w koszyku ulegną automatycznemu przeliczeniu na ceny hurtowe,
  • Wybrałam opcje przedpłaty, coś poszło nie tak i nie udało mi się zapłacić online.

Spokojnie, po skompletowaniu zamówienia prześlemy proformę w PDF z naszym numerem rachunku i numerem zamówienia.

  • Moje hurtowe zamówienie jest na wartość większą niż 1500 zł netto, nie naliczył mi się rabat w koszyku.

Rabaty naliczane są ręcznie podczas wystawiania dokumentów handlowych do zamówień.

DOSTAWA

  • Jaki jest czas realizacji?

Realizujemy zamówienia na bieżąco. Ponad 90% zamówień, które otrzymujemy do godziny 12, wychodzi tego samego dnia. Drobne opóźnienia typu +1 dzień zdarzają się w szczytach sezonowych (np. na kilka dni przed Wszystkich Świętych J)

  • Dlaczego koszt dostawy zmienił się na zdecydowanie wyższy po dodaniu kolejnego produktu?

Wybrany produkt (np. Znicze szklane, anioły ceramiczne) są wyjątkowo delikatne oraz aby uniknąć uszkodzeń wysyłkę realizujemy jedynie na półpaletach i paletach kurierskich. 

  • Jakimi kurierami wysyłacie towar?

Paczki kurierskie realizujemy kurierem DPD, a półpalety i palety kurierem GEIS.

ASORTYMENT

  •  Czy mogę prosimy o ofertę na poszczególne produkty?

Nie, pełna nasza oferta znajduje się na naszej stronie www. Zachęcamy do skorzystania z wyszukiwarki, która znajduje się w górnej części strony.

  •  Czy mogę prosić o realne zdjęcie produktu?

Nie. Zdjęcia na ze strony są wykonywane w naszym studiu zdjęciowym, są to realne zdjęcia produktów. Nie ‘’upiększamy” i nie obrabiamy dodatkowo zdjęć. 

  •  Potrzebuję więcej informacji nt. Konkretnego produktu, jak uzyskać pomoc?

Staramy się umieszczać, jak najwięcej informacji na karcie produktu, jeśli jednak masz pytania lub wątpliwości napisz proszę e-mail: hurt@pm-m.pl , sklep@pm-m.pl 

KWESTIE TECHNICZNE     

  •  Chciałbym otrzymać fakturę w walucie EURO, jak dokonać zapłaty i jak przelać środki?

Faktury walutowe wystawiamy ręcznie, przesyłamy je bezpośrednio na e-mail, który został użyty przy składaniu zamówienia. Wkrótce na pewno powrócimy z dokumentem J .

  •       Dlaczego nie mogę się zalogować? Mam już konto?

Prosimy o zalogowanie się w przeglądarce w trybie INCOGNITO. Aby otworzyć zakładkę w trybie prywatnym należy sprawdzić używaną przeglądarkę internetową i postępować w oparciu o poniższe wytyczne:

  •   Firefox: Menu>Nowe okno prywatne
  •   Chrome: Menu>Nowe okno incognito
  •   Internet Explorer: Menu> „Bezpieczeństwo”>"Przeglądanie InPrivate”
  •   Safari> Opcje> "Przeglądanie prywatne...”
  •   Opera: Menu Opera> "Nowe okno prywatne”